Logopedinja

mr. sc. Daniela Abramović

Na razmišljanje o mojemu budućemu zanimanju potaknula me djevojčica iz susjedstva koja je imala poteškoće u govoru. Izazov mi je bio s njom ostvariti komunikaciju, iako tada nije ništa govorila. Kasnije sam saznala da je moja susjeda imala višestruke poteškoće u razvoju.         

Nakon završene gimnazije u Trogiru moj se san o budućem zanimanju i ostvario. Godine 1995. sam upisala tadašnji Fakultet za defektologiju, a 1999. stekla sam zvanje profesor defektolog logoped. Tijekom studiranja volontirala sam u mnogim Centrima u koja su dolazila djeca s različitim poteškoćama. Nakon završenog dodiplomskog studija upisala sam postdiplomski studij i 2005. godine stekla zvanje magistre znanosti smjera logopedije.

Oduvijek sam osjećala potrebu za stalnim usavršavanjem te nakon započetog pripravničkog staža u OŠ Nad lipom ubrzo dobila posao stručnog suradnika defektolga logopeda u OŠ Grabrik u Karlovcu. Taj je posao za mene bio veliki izazov i poticaj za daljne napredovanje. Tada sam uvidjela stvarne potrebe djece koja su integrirana u redovni sustav kao i poteškoće s kojima se učitelji susreću u redovnim školama.

Do sada sam održala mnoga stručna predavanja za učitelje diljem Republike Hrvatske kako bih im pomogla u radu s djecom s teškoćama. Uvidjevši potrebe na terenu, odlučila sam napisati Priručnike za rad s učenicima s posebnim potrebama integriranim u razrednu i predmetnu nastavu.

Autorica sam vježebenica za usvajanje pravilnog izgovora glasova te priručnika za roditelje, odgajatelje i učitelje koji se u radu susreću s takvom vrstom poteškoća i vježbenice Razumijem što čitam koja je namijenjena učenicima prvoga i drugoga razreda koji imaju poteškoće s početnim čitanjem i pisanjem te razumijevanjem.

Godine 2007. zaposlila sam se u Zagrebu kao stručni suradnik logoped i to najprije u OŠ Ivo Andrić, a zatim u OŠ Brezovica.

Članica sam Povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta za upis u prvi razred, Povjerenstva ureda za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta i Drugostupanjskog Povjerensta pri MZO –u.

Tijekom svog rada u OŠ Brezovica primjećujem da učenici, s kojima sam radila, osim što imaju poteškoće u učenju, imaju još jedan veliki problem, a to je nedostatak kvalitetnih udžbenika koji su prilagođeni njihovim poteškoćama. Suautorica sam Priručnika za učitelje te Početnice i radne bilježnice za učenike koji se školuju po redovnom programu uz prilagodbu sadržaja.

Rad u novoj Osnovnoj školi Kajzerica za mene predstavlja jedan veliki izazov te mi pruža mogućnost za napredovanje. Ono što me osobito veseli jest da svoja znanja mogu podijeliti sa svojim kolegama, a učenicima s poteškoćama omogućiti uspješnost u radu. 

Demos

Color Skin

Header Style

Layout

Wide
Boxed